tisdag 22 juni 2010

QX saknar goda skribenter

Jag har sedan en tid tillbaka helt tagit avstånd från QX, och när man nu läser att samma censur som råder på Qruiser även råder på QX.se så kunde jag knappast vara mer nöjd med mitt beslut. Det är intressant att se hur människor som en gång i tiden kunde anses vara liberalt sinnade numera spelar efter fiendens regler samt svansar efter extremistiska homolobbyister. Jag har enbart träffat bögen vid ett fåtal tillfällen, så jag har inget att säga om hans person. Däremot känns det som att inlägget ovan är avsevärt mer sanningsenligt än vad någon "identitär" någonsin skulle lyckas uppbringa. Ty "identitärerna" känner jag bättre.

För övrigt så saknas goda skribenter på QX. Det senaste inlägget från de som följer utvecklingen på den fronten är ett bra bevis på det:
Alexander Bard = heteroikon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar