lördag 19 mars 2011

Dags att agera

Gör ditt sociala nätverk tjäna pengar åt dig?
Mitt gör åt mig. Jag lär mig av Andreas. Jag väljer rätt sociala nätverk programvara för att designa min webbplats och ger rätt typ av tjänster att behålla användare och hjälpa dem att bjuda in sina vänner, i ett försök att bygga upp stora samhällen och grupper. Ger dem tillräckligt tillfälle att tillbringa mer och mer tid på min webbplats, och långsamt skapa att kundernas lojalitet som är så viktigt att driva ett socialt nätverkande webbplats.
Ju längre att användaren fortfarande på min webbplats, får de mer och mer bekant med namnet, och även lära känna de produkter och attraktiva tjänster som jag erbjuder. Min webbplats börjar generera business as kundernas förtroende byggs upp.
Så ska det va!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar